Brisa, “lastik.com.tr” hizmetiyle Uluslararası İnteraktif Medya Ödülleri’nde “Sınıfının En İyisi” seçildi

Uluslararası Medya Ödülü

Brisa tarafından geliştirilen ve Türkiye lastik sektöründe bir ilk olan “lastik.com.tr” uygulaması, Uluslarası İnteraktif Medya Ödülleri (IMA) kapsamında e-ticaret kategorisinde "Sınıfının En İyisi" ödülüne layık görüldü

Brisa tarafından geliştirilen ve Türkiye lastik sektöründe bir ilk olan “lastik.com.tr” uygulaması, Uluslarası İnteraktif Medya Ödülleri (IMA) kapsamında e-ticaret kategorisinde "Sınıfının En İyisi" ödülüne layık görüldü.

Lastik.com.tr, Interactive Media Council tarafından bu yıl 7.’si düzenlenen Uluslarası İnteraktif Medya Ödülleri’ne e-Ticaret kategorisinde yapılan 182 başvuru arasında, 500 puan üzerinden 482 puan elde ederek üstün başarıyla birinci seçildi.

Türkiyede bir ilk: www.lastik.com.tr

“Lastik.com.tr” internet sitesi sayesinde araç sahipleri gün, saat ve lokasyon belirterek lastik değişimi ve servisi hizmeti satın alabiliyor. Ödeme ise hizmetin alındığı noktada yapılabiliyor.

“Lastik.com.tr” ile özellikle lastik satış noktalarına gitmeyi tercih etmeyen, lastik değişimleri ve servisleri için kapıda hizmet almak isteyen kadınlar ya da iş yoğunluğundan lastik değişimine zaman ayıramayan çalışanlar hedefleniyor.

“Lastik.com.tr” adresi üzerinden lastik değişiminin yanı sıra; lastik satın alımı, rotasyon, hava basıncı, lastik kontrolü, diş derinliği ölçümü ve balans gibi lastik servis hizmetleri de alınabiliyor. Bunlara ek olarak, arzu eden araç sahipleri, yaz ve kış lastiği değişim dönemlerinde lastik saklama hizmetini de “lastik.com.tr” üzerinden talep edebiliyor.