“Sağlamsa Lassa” dijital iletişim çalışmasına iki ödül birden

Dijital İletişim Ödülü

Türkiye’nin köklü lastik markası Lassa, “Sağlamsa Lassa” konulu dijital ilanı iki uluslararası ödüle birden layık görüldü.

Bu yıl 18’incisi düzenlenen uluslararası “The Communicator Awards”a ‘Interactive’ kategorisinde katılan Lassa, ‘Entertainment’ ve ‘Corporate Image’ dallarında ‘Award of Distinction’ almaya hak kazandı. Daha önce de performans lastiği Phenoma için düzenlenen Phenoma Challenge yarışmasının internet sitesi www.phenoma.com.tr ‘Web Marketing Association’ tarafından verilen Web Awards'da (Uluslararası Web Sitesi Ödülleri) otomobil ve mobil kategorilerinde ‘Mükemmellik Standardı Ödülü’ne layık görülen Lassa, bu yeni başarısıyla dijital platformda bir kez daha övgü topladı.

“The Communicator Awards” organizasyonu, pazarlama ve iletişim alanında yaratıcı fikirlerin dünyaya tanıtılmasını amaçlıyor. Alanındaki en büyük ödül organizasyonlarından biri olan ve 18 yıldır düzenli olarak dağıtılan “The Communicator Awards”, her yıl farklı büyüklükte 6000’i aşkın şirket ve ajanstan başvuru alıyor. “The Communicator Awards” kapsamında verilen ‘Award of Distinction’ ise, kalite ve başarı bakımından sektör standartlarının üzerine çıkan markalara veriliyor.

Lassa’nın ödül kazanan dijital ilan çalışmasında, farklı takımların taraftarlarından meydana gelen iki grup “Sağlamsa Lassa” diyerek karşılıklı şekilde tezahürat yapıyor. Dijital ilan çalışması https://www.keyfruit.net/demo/Lassa/Iddaa/ linkinden izlenebiliyor.