Lassa Yol Yardımı

  • Türkiye’de bulunan Lassa yetkili satıcılarından, Motorlu Araç Tescil Belgesi’nde otomobil, 4x4 SUV olarak belirtilen araçlar için satın alınan Lassa marka binek otomobil veya 4x4 SUV lastikleri için geçerlidir.
  • Yol Yardım Hizmeti, 2 veya 3 adet lastik satın alınmasında 6 ay, 4 adet veya üzerinde lastik satın alınmasında 12 ay boyunca geçerlidir.
  • Lassa Yol Yardımı Hizmeti, bu sayfada belirtilen Standart ve Özel Yol Yardım Üyelik kapsamında belirtilen koşullara ve limitlere bağlı olarak verilir. Hizmetten yararlanacak müşterilerimiz söz konusu koşulları kabul etmiş sayılır. Bu limitler aşıldığında aradaki fark kadar ücret alınır.
  • Motorlu Araç Tescil Belgesi’nde otomobil, 4x4 SUV olarak belirtilmesine rağmen, ticari grup lastik kullanan araçlar bu hizmet kapsamı dışındadır.
  • Ticari yolcu taşımacılığı yapan araçlar (taksi, dolmuş, minibüs vb), kamu hizmetlerinde çalışan araçlar, ağır ticari araçlar ve römorkları, tarım araçları (traktör, römork, biçerdöver vb), iş makinaları, forklifler ve ruhsatında “ticari” ibaresi bulunan hafif ticari araçlar kapsam dışındadır.
  • Hizmet alınması, fatura düzenleme tarihinden itibaren 24 saat sonra başlar.
  • Hizmet alımı için yapılacak başvuru sırasında yol yardım üyeliği aktif olmamış, sistemde bilgileri eksik veya hatalı olanlar hizmet alımından faydalanamaz.
  • Çekici hizmeti, yol yardım sayfada belirtilen limitler çerçevesinde aracın hizmet talebinde bulunduğu il ve ilçe merkezindeki en yakın yetkili veya özel servise çekilmesini kapsar. Aracın daha uzak bir adrese çekilmesi ek ücrete tabidir. Çekme hizmeti, bozulan aracın sadece çekilmesini kapsar. Çekilme işleminin yapılabilmesi için aracın yüksüz olması gerekmektedir. Yüklü olan araçların yükünün, boşaltımı, aktarımı ve transferi araç sahibine veya sürücüsüne aittir.
  • Yol Yardım Üyeliği devam ederken yeniden üye olunması durumunda; yeni üyeliğin getirdiği süre, devam eden üyeliğin kalan süresinden daha uzun ise, devam eden üyelik iptal olur, yeni üyelik süresi başlar. Eğer devam eden üyeliğin kalan süresi, yeni üyeliğin getirdiği süreden daha uzun ise; yeni üyelik yapılmaz, devam eden üyelik geçerli sayılır.
  • Lassa Yol Yardımı Hizmeti, Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde ve yasaların karayolu olarak tanımladığı yollar dahilinde geçerlidir.
  • Lastikle ilgili hizmet alınması gerekli durumlarda araç, hizmet talebinde bulunduğu il ve ilçe merkezindeki en yakın Lassa satıcısına çekilir. Malzeme ve işçilik üyeye aittir.
  • Yol Yardım Hizmeti, yakıtı biterek yolda kalan araçları kapsamamaktadır.
  • Lassa ve/veya yetkilendirdiği firmalar, araçtaki arıza sebebini araştırma ve sorgulama hakkına sahiptir.
  • Lassa Yol Yardımı Hizmet hattı aranmadan yol yardımı kapsamındaki hizmetlerin alınması durumunda geri ödeme yapılmaz.
  • Lassa bu hizmette, herhangi bir duyuru yapmaksızın değişiklik yapma ya da hizmeti sona erdirme hakkını saklı tutar.
  • Lassa, istediği an ve durumda faturanın ibraz edilmesini isteyebilir.
  • Aracın devir olması halinde aracın yeni sahibi, ‘Motorlu Araç Tescil Belgesi’ndeki yeni bilgileri 0850 210 13 01 nolu Lassa Yol Yardım Merkezi’ne bildirmek durumundadır. Bildirimden itibaren en geç 7 günde bilgiler güncellenecektir. Araç sahibinin ve plaka değişikliğinin bildirilmemiş olması halinde yol yardım hizmeti verilmez.

Yol Yardım Üyelik Çeşitleri 

A - Standart Yol Yardım Üyeliği

  • Türkiye’de bulunan Lassa yetkili satıcılarından satın alınması halinde; faturadaki kayıtlı GSM numarasına kısa mesaj (SMS) ile “Standart Yol Yardım Üyelik Onayı” gönderilir ve böylece Standart Yol Yardım Üyeliği başlamış olur.
  • Türkiye’de bulunan yetkili lastiğim, lastikvs, speedy, orjinal ekipman plaza, hipermarket satış noktalarından satın alınması halinde; Standart Yol Yardım üyeliğinin başlayabilmesi için, lastiklerin satın alındığı fatura tarihinden itibaren en geç 15 gün içerisinde, lastiği satın almış müşterinin GSM numarasından 5564 nolu GSM numarasına kısa mesaj (SMS) gönderilerek üyelik kayıt talebinin yapılması gerekmektedir. Aksi taktirde üyelik hakkı kaydebilecektir. Üyelik talebi için gönderilecek kısa mesajda; “Lastik Markası, Ad Soyad, TC Kimlik/Vergi No, Fatura Tarihi, Araç Markası, Plaka, Lastik Adet, Lastik Ebat bilgilerinin, arada bir boşluk bırakılarak doğru ve eksiksiz olarak yazılması gereklidir. Lassa tarafından yapılacak kontrol sonrasında girilen bilgiler doğrulanırsa; Yol Yardım Üyelik Onayı, talep yapılan GSM numarasına kısa mesaj (SMS) ile gönderilir, böylece Standart Yol Yardım Üyeliği başlamış olur.
  • Standart Yol Yardım Üyeliği, aracı hareketsiz bırakan kaza, arıza veya birden fazla lastik patlaması durumlarında 1 kez verilir ve bu sayfada belirtilen ‘Standart Yol Yardım Üyelik Kapsamı’ koşullarını içerir. Aracın tamir, bakım, yükün boşaltım ve transfer masraflarını karşılamaz.
  • Standart Yol Yardım Üyesinin veya araçtaki yolculardan birinin, plakasına üye olunan araçla seyahati esnasında ani yaralanma ve hastalık durumunda; ambulans ve Lassa’nın anlaşmalı olduğu doktoru tarafından en uygun kabul edilen herhangi bir nakil aracıyla uygun olan en yakın tıbbi merkeze veya bir tıbbi merkezden diğerine nakil organizasyonu gerçekleştirilecektir. Yine aynı şartlar geçerli olmak kaydıyla, tıbbi nakil kullanım hizmetinin talep edilmemesi durumunda, hasta veya yaralı olan yolcu ile aynı anda araçta bulunan yolcuların geri dönüş seyahatleri en fazla 250 TL limit dahilinde otobüs veya tren ile sağlanacaktır. Nakilin yapılabilmesi için, tedavi eden doktorun düzenleyeceği tıbbi rapor gerekmektedir.
  • Lassa, sürücünün talebi üzerine, hizmet teminatı kapsamındaki konularla ilgili olarak acil veya gerekli mesajların iletilmesini sağlayacaktır.
  • Standart Yol Yardım Üyeliği kapsamına giren teminatlar ve limitleri aşağıda gösterilmiştir.
STANDART YOL YARDIM ÜYELİK KAPSAMI
Hizmet Teminatları Kullanım Hakkı Teminat Limiti
Kaza, arıza veya birden fazla lastik patlaması durumunda, en yakın yetkili veya özel servise ya da Lassa satıcısına çekilmesi 1 adet En fazla 250 TL
Yolculuk esnasında yaralanma durumunda geri dönüş seyahati 1 adet En fazla 250 TL
Acil mesajların iletilmesi Sınırsız Sınırsız



B - Özel Yol Yardım Üyeliği

  • Özel Yol Yardım Üyeliğine geçmek için; Standart Yol Yardım Üyelik onayının kısa mesaj (sms)ile gönderildiği tarihten itibaren en geç 15 gün içerisinde, sms’te yer alan internet adresindeki ankete katılarak istenen bilgilerin doğru şekilde kaydedilmesi gerekmektedir. Aksi taktirde Özel Yol Yardım Üyelik hakkı kaybedilecektir.
  • Ayrıca istenirse, Standart Yol Yardım Üyelik onayının kısa mesaj (sms) ile gönderildiği tarihten itibaren en geç 15 gün içerisinde 0850 210 13 01 nolu Lassa Yol Yardım Merkezi’ni arayarak da Özel Yol Yardım Üyeliğe geçmek için talepte bulunulabilir. Bu durumda üyenin kayıtlı olan GSM numarasına kısa mesa( sms) ile internet adresindeki anket gönderilecektir.
  • Lassa tarafından yapılacak kontrol sonrasında internet adresindeki ankette girilen bilgiler doğrulanırsa; üyenin kayıtlı olan GSM numarasına “Özel Yol Yardım Üyelik Onayı” kısa mesaj (sms) ile gönderilir, böylece Özel Yol Yardım Üyeliği başlamış olur.
  • Özel Yol Yardım Üyeliği, aracı hareketsiz bırakan kaza, arıza veya birden fazla lastik patlaması durumlarında 4 kez verilir ve bu sayfada belirtilen ‘Özel Yol Yardım Üyelik Kapsamı’ koşullarını içerir. Aracın tamir, bakım, yükün boşaltım ve transfer masraflarını karşılamaz.
  • Kurtarıcı-vinç hizmeti, aracın devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, bölgedeki anlaşmalı mevcut hizmet sağlayıcı firmaların imkanları, yeterlilikleri ölçüsünde, fiziki, coğrafi ve iklim koşullarının elverdiği ölçüde verilecektir.
  • Yoldaki patlayan lastiğin stepne ile değişim hizmeti, tek lastiğin patlaması durumunda, gönderilecek hizmet sağlayıcı vasıtasıyla lastiğin stepne ile değişimi hizmetidir. Arızanın olduğu yerde stepne ile değiştirilmesini kapsar. Stepnesi ve lastik değiştirme ekipmanı olmayan araca hizmet verilmez. Lastik tamir edilmez, yeni lastik verilmez.
  • Kapı kilidi hizmeti, kilidi arızalı olan veya anahtarı içeride kalan aracın kapısının, gönderilecek çilingir veya servis vasıtasıyla açtırılması hizmetidir.
  • Yolculuğa Devam veya İkametgaha Dönüş hizmeti, aracın arıza veya kaza nedeniyle servise çekilmiş olması durumunda, araç, aynı gün içerisinde, saat 18:00’e kadar teslim edilemiyorsa, aracın şöför ve araç taşıma kapasitesi kadar olan yolcu toplamı kadar kişinin ikametgaha dönüşü veya yolculuklarının son noktasına ulaşımları (Otobüs, Tren ve 100 km dahilinde taksi ile) en fazla 500 TL limit dahilinde sağlanacaktır.
  • İkamet edilen il sınırları dışında gerçekleşen arıza veya kaza durumunda, serviste onarımı beklenilen aracın işlemi aynı gün içerisinde saat 18:00’e kadar tamamlanamıyorsa, gecesi en fazla 200 TL’den 2 gece konaklama hizmeti sağlanacaktır. Tüm konaklama organizasyonu Lassa tarafından sağlanacaktır.
  • İkamet edilen il sınırları dışında gerçekleşen arıza veya kaza durumunda, serviste onarımı beklenilen aracın işleminin aynı gün içerisinde onarılamayacağının belirlenmesi durumunda, kullanım süresi 48 saati aşmayacak şekilde 2 gün için teslim bedelleri dahil en fazla 300 TL limit ile ekonomik sınıf kiralık araç sağlanacaktır. Tüm kiralama organizasyonu Lassa tarafından sağlanacaktır.
  • Arızalı veya kazalı aracın onarımı için gereken sürenin 72 saati aşacak olması durumunda, onarım tamamlandıktan sonra, Özel Yol Yardım Üyesinin veya tayin edeceği bir kişinin aracın tamir edildiği mekana kadar yaptığı seyahat organize edilecek ve en fazla 500 TL limit dahilinde seyahat masrafı karşılanacaktır.
  • Daimi İkametgah ili dışında gerçekleşen kaza veya arızadan sonra yapılacak tamir, aracın 24 saatten fazla bir süre hareketsiz kalmasını gerektirir ve Özel Yol Yardım Üyesi bu zaman diliminde kaza veya arızanın gerçekleştiği bölgeyi terk ederse, araç onarımı tamamlandıktan sonra, aracın en fazla 7 güne kadar olan süre için 500 TL limiti dahilinde emanet ve muhafazası organize edilecektir. Araç pert olduğu durumlarda, herhangi emanet ve muhafaza hizmetine yönelik herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
  • Özel Yol Yardım Üyesinin veya araçtaki yolculardan birinin, plakasına üye olunan araçla seyahati esnasında ani yaralanma ve hastalık durumunda; ambulans ve Lassa’nın anlaşmalı olduğu doktoru tarafından en uygun kabul edilen herhangi bir nakil aracıyla uygun olan en yakın tıbbi merkeze veya bir tıbbi merkezden diğerine nakil organizasyonu gerçekleştirilecektir. Yine aynı şartlar geçerli olmak kaydıyla, tıbbi nakil kullanım hizmetinin talep edilmemesi durumunda, hasta veya yaralı olan yolcu ile aynı anda araçta bulunan yolcuların geri dönüş seyahatleri 1000 TL limit dahilinde otobüs veya tren ile sağlanacaktır. Nakilin yapılabilmesi için, tedavi eden doktorun düzenleyeceği tıbbi rapor gerekmektedir.
  • Özel Yol Yardım Hizmet kapsamına giren teminatlar ve limitleri aşağıda gösterilmiştir.
ÖZEL YOL YARDIM ÜYELİK KAPSAMI
Hizmet Teminatları Kullanım Hakkı Teminat Limiti
Kaza, arıza veya birden fazla lastik patlaması durumunda, en yakın yetkili veya özel servise ya da Lassa satıcısına çekilmesi 4 adet Çekim Başına En fazla 750 TL
Kurtarıcı-Vinç Hizmeti 1 adet En fazla 500 TL
Yoldaki patlayan lastiğin stepne ile değişim hizmeti 1 adet Km.Sınırı Yok (Malzeme Müşteriye ait)
Kapı kilidi hizmeti 1 adet Km.Sınırı Yok.(Malzeme Müşteriye ait)
Aracın kullanılamayışı nedeniyle konaklama 1 adet En fazla 2 Gün-200 TL/Gün
Veya
Yola devam amaçlı kiralık Araç 1 adet En fazla 2 Gün-Toplamda 300 TL
Veya
Daimi İkametgaha dönüş veya yolculuğa devam seyahati 1 adet En fazla 500 TL
Aracın servisten alınması için seyahat 1 adet En fazla 500 TL
Aracın emanet ve muhafazası 1 adet En fazla 7 gün toplamda 500 TL
Profesyonel sürücü hizmeti kez, (Motosiklet hariç) 1 adet Sınırsız
Yolculuk esnasında yaralanma durumunda geri dönüş seyahati 1 adet En fazla 1000 TL
Acil mesajların iletilmesi Sınırsız Sınırsız
TAKİP EDİN
SOSYAL MEDYADA LASSA