;
Nedir?
Lassa Radyal Traktör Lastiği Sigortası
Lassa Radyal Traktör Lastiği Sigortası
Lassa Lastik Sigortası Nedir ?

Lassa Radyal Traktör Lastiği Sigortası, yoldan kaynaklı hasarla karşılaştığınızda, hasarlı lastiğinizin yerine alacağınız Lassa markalı lastiğin tavsiye edilen perakende satış fiyat listesindeki peşin fiyatının yarısının Lassa tarafından karşılanmasıdır.

Kimler Yararlanabilir?

01.11.2019-01.11.2020 tarihleri arasında , yetkili bayiler ve Lastiğim noktalarından aynı anda 2 adet Lassa marka radyal traktör lastiği satın alan traktör sahipleri bu uygulamadan faydalanabilir. Uygulama, kampanyaya katılan Yetkili Bayi ve Lastiğim noktalarında geçerlidir.

Hangi Hizmetler Veriliyor?

Lassa Radyal Traktör Lastiği Sigortası; delinme, kesilme ve darbe sonucu tamiri mümkün olmayan yol hasarlarında, hasarlı lastiğinizin yerine alacağınız Lassa markalı radyal traktör lastiğinin tavsiye edilen perakende satışfiyatının yarısının Lassa tarafından karşılanmasıdır. Lassa Lastik Sigortası ile sadece lastikte meydana gelebilecek hasarlar teminat kapsamındadır.

Nasıl Kayıt Yapılır?

Fatura tarihinden itibaren 15 gün içinde lassa.com.tr web sitesindeki kampanyalar bölümünden kayıt işlemi yapılır. Kayıt işleminin ardından, yapılacak kontrole göre üyelik bilgileri onaylanırsa, müşterinin kayıtlı cep telefonuna “Üyelik Numarası” SMS ile gönderilir ve bu numara ile uygulamadan yararlanılabilir. Hasar kaydı sırasında üyelik numaranızı paylaşmanız gerekmektedir. Yapılan kayıt ve üyelik durumunu üyelik numarası veya plakayla lassa.com.tr web sitesindeki kampanyalar bölümünden kontrol edebilirsiniz

Kayıt Ol
Kaç Adet Lastik İçin Geçerlidir?

1 adet hasarlı Lassa radyal traktör lastiği için geçerlidir.

Yararlanma Süresi Ne Kadardır?

Fatura tarihinden itibaren 1 yıl boyunca geçerlidir.

Hasar Durumunda Ne Yapılır?

Hasar durumunda, 0850 210 13 00 numaralı Lassa Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak ürün stoğu bulunan en yakın Yetkili Bayi veya Lastiğim noktası bilgisine ulaşabilirsiniz.

Yetkili bayi veya Lastiğim noktasına gidildiğinde ne yapılır?

Hasarlı lastiğin faturasıyla birlikte Yetkili Bayi veya Lastiğim noktasına teslim edilmesi gerekmektedir. Üyelik numarası aracılığıyla hasarlı lastiğe ait bilgiler Yetkili Bayi veya Lastiğim noktası tarafından sisteme girilir. Lassa Teknik Ekibi hasarlı lastiğin teminat kapsamına girip girmediğini inceleyerek kontrol eder.

Hasar Onayı Nasıl Verilir?

Teminat kapsamına giren hasar onaylanırsa, SMS’le bilgilendirilirsiniz. Bu durumda bayimiz tarafından traktörünüze takılacak yeni lastiğin, tavsiye edilen perakende satış fiyat listesindeki peşin liste fiyatının yarısı Lassa tarafından karşılanır. Lastiğin değişimi sırasında yapılan işçilik, tamir ve diğer hizmetler müşteriye aittir.

Aşağıda belirtilen hususlar Lastik Sigortası kapsamı dışındadır :
  • Üyelik kaydı yapılmayan lastiklere ait talepler
  • Faturası ibraz edilmeyen talepler
  • 15 mm diş derinliğinin altında kalan lastikler
  • Tamiri mümkün olan lastik hasarları
  • Terör, vandalizm, afet vb. mücbir sebepler sonucu oluşan hasarlar
  • Kampanyaya katılanYetkili Bayi veya Lastiğim noktalarından alınmamış lastikler
  • İbraz edilen faturanın uygun olarak hazırlanmadığı durumlar
  • Lastiklerin janttan sökülmesi veya takılması sırasından meydana gelebilecek hasarlar
  • Lassa Radyal Traktör Lastiği Sigortası uygulaması hasar bildirimi ve hasar
  • tazmin sürecine aykırılık teşkil eden veya söz konusu sürecin takip edilmediği haller
  • Ticari amaçlı kullanılan traktörler, kiralık traktörler, resmi kurumlara ait traktörler
  • Toptan, internet veya filo satışları
Sorgula
KİŞİSEL BİLGİLER
LASTİK BİLGİLERİ
ARAÇ BİLGİLERİ
BAYİ BİLGİLERİ
FATURA BİLGİLERİ
Dosya seç
"Elektronik Ticaret Yasası" gereği Lassa markasının ürünleri, hizmetleri ve kampanya bilgilendirmelerinden e-posta, SMS ve telefon aramaları ile haberdar olmak istiyorum
Kişisel Verilerin Korunması metnini okudum, kabul ediyorum *

* işaretli alanların doldurulması zorunludur.

veya
Sorgula