;
}
Lassa 17 Jant ve Üstü Lastik Sigortası Nedir?
Lassa Radyal Traktör Lastiği Sigortası
Lassa 17 Jant ve Üstü Lastik Sigortası

Lastık Sigortasi


Yoldan kaynaklı hasarla karşılaşıldığında hasarlı lastiğin yenisiyle ücretsiz bir şekilde değiştirilmesidir.

Kimler Yararlanabilir?

07 Nisan 2020 - 07 Nisan 2021 tarihleri arasında yetkili bayi, Lastiğim veya yetkili otomotiv plazalarından en az 4 adet Lassa marka; 17 jant ve üzeri binek, ya da 16 jant ve üzeri 4X4 lastik satın alan özel araç sahipleri yararlanabilir.

Kampanyaya katılan yetkili satış noktalarının listesi www.lassa.com.tr internet sitesindeki “Kampanyalar” bölümünden incelenebilir.

Nasıl Kaydolunur?

Fatura tarihinden itibaren 15 gün içinde www.lassa.com.tr internet sitesindeki “Kampanyalar” bölümünden istenen bilgiler girilerek kayıt işlemi yapılır.

Kayıt işlemi yapıldıktan sonra girilen bilgiler kontrol edilir. Giriş yapılan bilgiler doğrulanırsa üyelik numarası cep telefonuna SMS’le gönderilir ve kampanyadan yararlanmaya başlanır.

Lastiğin değişimi sırasında üyelik numarası talep edilecektir.

Giriş yapılan bilgiler, “Üyelik Numarası” veya “Plaka” ile www.lassa.com.tr internet sitesindeki “Kampanyalar” bölümünden kontrol edilebilir.

Verilen Hizmetler Nelerdir?

Delinme, kesilme ve darbe sonucu tamiri mümkün olmayan yol hasarlarında, hiçbir ücret ödemeden, hasarlı lastiğin birebir aynı veya muadil ebat ve desende yenisiyle değişimini sağlar.

Lassa Lastik Sigortası ile sadece lastikte meydana gelebilecek hasarlar hizmet kapsamındadır.

Kampanya kapsamında satılan lastikler, aracın orijinal ya da muadil ebat ve yük indeksine uyumlu olması gerekir.

Lastiklerde garanti kapsamına giren fabrikasyon bir hata olursa, değişim yapılır ve ilk fatura tarihinden itibaren sigortadan faydalanma hakkı devam eder.

Kayıt Ol

Kaç Adet Lastik İçin Geçerlidir?

1 adet lastik için geçerlidir.

Kampanya; aynı TC kimlik numarası, plaka ve fatura için sadece bir kez uygulanabilir.

Ne Kadar Süre ile Faydalanılır?

Fatura tarihinden itibaren 1 yıl boyunca geçerlidir.

Lastikte Hasar Olursa Ne Yapılır?

Hasar durumunda, en yakın yetkili satış noktasına gidilir. En yakın yetkili satış noktası bilgisi 0850 210 13 00 Lassa Müşteri İletişim Merkezi’nden öğrenilebilir.

Yetkili Satış Noktasına Gidildiğinde Ne Yapılır?

Hasarlı lastik, faturasıyla birlikte yetkili satış noktasına teslim edilir. Üyelik numarasıyla hasarlı lastiğe ait bilgiler yetkili satış noktası tarafından e-garanti sistemine girilir.

Hasar Onayı Nasıl Verilir?

Lassa Teknik Ekibi tarafından yapılacak kontrol sonrasında sigorta kapsamına giren hasar onaylanırsa SMS’le bilgilendirilir. Bu durumda yetkili satış noktası tarafından herhangi bir ücret alınmadan yeni lastik takılır.

Lastiğin değişimi sırasında yapılan işçilik, tamir ve diğer hizmetler müşteriye aittir.

Aşağıda belirtilen hususlar kapsam dışındadır:
  • Fatura tarihinden itibaren 15 gün içinde üyelik kaydı yapılmayan lastikler
  • Fatura tarihinden itibaren 1 yılı geçmiş lastikler
  • Yetkili bayi, Lastiğim noktaları, yetkili otomotiv plazalarından satın alınmamış lastikler
  • Faturası ibraz edilmeyen lastikler
  • 5 mm diş derinliğinin altında kalan lastikler
  • Tamiri mümkün olan lastik hasarları
  • Terör, vandalizm, afet vb. mücbir sebepler sonucu oluşan hasarlar
  • Lastiklerin janttan sökülmesi veya takılması sırasından meydana gelebilecek hasarlar
  • İbraz edilen faturanın uygun olarak hazırlanmadığı durumlar
  • Lassa Lastik Sigortası uygulaması hasar bildirimi ve hasar tazmin sürecine aykırılık teşkil eden veya söz konusu sürecin takip edilmediği haller.
  • Ticari amaçlı kullanılan araçlar, taksiler, kiralık araçlar, yarış araçları, resmi kurumlara ait araçlar
  • Toptan, internet ve filo satışları.

Sorgula

KİŞİSEL BİLGİLER
LASTİK BİLGİLERİ
ARAÇ BİLGİLERİ
BAYİ BİLGİLERİ
FATURA BİLGİLERİ
Dosya seç
"Elektronik Ticaret Yasası" gereği Lassa markasının ürünleri, hizmetleri ve kampanya bilgilendirmelerinden e-posta, SMS ve telefon aramaları ile haberdar olmak istiyorum
Kişisel Verilerin Korunması metnini okudum, kabul ediyorum *
Kampanya koşulları 'nı okudum, kabul ediyorum *

* işaretli alanların doldurulması zorunludur.

veya
Sorgula