LASSA İLETİŞİM FORMU

Değerli Müşterimiz,
Müşteri İletişim Merkezimizin öncelikli amacı sizlere günün her saatinde hizmet vermek ve gülen bir yüzle karşılamaktır. Haftanın 7 günü hizmet veren Müşteri İletişim Merkezimizden, tüm ürünlerimizin özellikleri ve Lassa Yetkili Bayilerimiz hakkında bilgi alabilir; istek, ihtiyaç ve görüşlerinizi bize iletebilirsiniz.

Gerek ürünlerimiz ve hizmetlerimiz, gerekse bayilerimiz ve çalışanlarımız ile ilgili her türlü eleştiri, teşekkür, öneri, yeni fikir ve isteklerinizi bizlere doğrudan telefonla iletebilir veya aşağıdaki bölümden yazılı başvuruda bulunarak paylaşabilirsiniz.

Hedefimiz, sizinle birlikte daha iyiye ulaşmak ve sizlere daha kaliteli bir hizmet sunabilmektir.

Bayilik Talebi mi?
Kişisel verilerinizin işlenmesi hakkında Aydınlatma Metni için tıklayınız.
Kişiye özel pazarlama faaliyetleri kapsamında kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin Aydınlatma Metni için tıklayınız.
Kişisel verilerimin bana özel pazarlama çalışmaları kapsamında işlenebilmesi için Rıza Metni’ni onaylıyorum.
Ticari Elektronik İleti Gönderimleri kapsamında kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin Aydınlatma Metni için tıklayınız.
Açık Rıza Metni kapsamında Brisa Bridgestone Sabancı Lastik Sanayi ve Ticaret A.Ş. ‘nin reklam, kampanya, fırsat ve tanıtımlarına dair ticari elektronik iletiler almak istiyorsanız, aşağıda iletişim izin tercihlerinizi belirleyebilirsiniz.
İletişim İzin Tercihleriniz

* işaretli alanların doldurulması zorunludur.

Bayilik Talebi mi?
Kişisel verilerinizin işlenmesi hakkında Aydınlatma Metni için tıklayınız. *

* işaretli alanların doldurulması zorunludur.